Fiiint väder! :D

Det har ju varit helt underbart väder ute nu i 2 dagar. Det kan hålla i sig tycker jag! I eftermiddags var jag och köpte mig ett par kortare shorts så att även jag kan få lite färg på mina blekfisar till ben. :P 

Igår var jag hemma hos Sussie i Småland. Åt väldigt god mat (grillade kotletter, potatisgratäng och sallad med amerikansk dressing och baguette). Omnomnom. Idag när jag kom hem från skolan drog jag med mig mamma in till stan och köpte shortsen. 

Resten av eftermiddagen/kvällen har jag spenderat ute på altanen. Underbart! Hade även ute kaninerna där en stund. De fick komma ut ur buren lite, tänkte att de säkert ville röra på sig. Den lilla (honan) satt mest och såg sig omkring innan hon självmant hoppade in i buren igen. Hanen däremot hoppade runt och hade sig men höll sig ändå på altanen. Ett tag. Vips så var han inne på grannens altan och en vild jakt efter honom började. Harrejävlar va snabba de kan vara! Det hade jag ingen aning om! :O Efter en bra stund och mycket svett i värmen fick jag dock tag i honom och han fick snällt hoppa in i buren igen. Det är inget jag gör om igen på ett bra tag. 

Dessa 2 varma dagarna har jag plockat fram förra årets ballerinaskor. Alltså. Skor och jag är INTE kompisar. Dessa 2 dagar har resulterat i NIO blåsor på fötterna. 2 är UNDER fötterna och orsakade av mina jobbtofflor som är mer än väl ingångna så jag tänkte att jag kan minsann ha dom utan strumpor och utan att få fler blåsor men tänk så fel man kan ha. Mina stackars fötter. :( 

Nu: Slappa lite till och fönstershoppa på nätet. :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0