Skitteknik och vätskebrist.

Har inte blivit någon Zumba idag. När jag skulle sätta igång bluray-spelaren förut så ville det inte fungera. Ingenting fungerade. Det står "off" på displayen och den går inte att sätta på varken via kontrollen eller på själva spelaren. Det går alltså inte heller att få ut skivan som sitter i. Måttligt irriterande. Den är ju för tusan knappt två veckor gammal! GAH! Min man får försöka sig på det när han kommer hem annars blir det raka vägen till Siba!

Har även upptäckt att jag borde dricka mycket mer vatten. När jag dricker cola har jag alltid den i närheten och jag dricker så fort jag blir sugen. Det är förvisso ingen bra vätska men bättre än ingen vätska alls. Jag har aldrig varit en vattenälskare direkt. Känner att jag börjar bli yr till och från och misstänker att det beror på att jag inte får i mig tillräckligt med vätska. Får lösa det. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0