Ont i magen! :(

Möö.. har jätteont i magen!! Får det ibland. Alltså riktiga kramper som gör så ont att jag måste gå dubbelvikt för att ta mig någonstans. Åt ingen frukost i morse och till lunch blev det en kycklingpaj som varken var särskillt god eller färsk så misstänker att det har med saken att göra. Hoppas att det släpper snart så att jag kan göra mig något att äta, för jag är samtidigt hungrig. Irriterande att vara hungrig och ha ont i magen samtidigt eftersom man knappast känner för att äta då. Men kroppen har väl börjat tömma socker-depåerna så det är väl därför jag känner mig hungrig hela tiden antar jag. Men so far so good när det gäller socker-avgiftningen i alla fall. 

Nu ska jag lägga mig på soffan och inte göra någonting mer än hoppas på att det släpper.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0