Nu är julen borta!

Nu är alla julgrejer nerplockade (bättre sent än aldrig). Lär säkert hitta någon mer tomte någonstans som jag glömt av men jag tror jag har fått ner allt i alla fall. Ska bara tvätta textilierna i morgon innan de ska ner i lådan och lådan ska ner i källaren igen. Helt galet hur mycket grejer det blir. Kul att plocka fram men jobbigt att plocka bort. 

Snart ska jag ner till Maxi och möta upp älskling. Har skrivit matlista för resten av månaden så att jag slipper springa och småhandla hela tiden. Ikväll tänkte jag testa en ny maträtt, kanske slänger upp receptet senare om det blir gott. :P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sak samma om det blir gott. Släng in recepten ändå, det kanske är mumma för någon annan vilsen själ.

2012-01-10 @ 21:45:43
URL: http://nilakay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0