Dag 3

Dag 3 utan cola och godis. Går ganska bra. Har rejäla cola-cravings men hade inte väntat mig något annat. Är fortfarande fast besluten om att hålla det denna gången. Har ännu inte fått migrän och huvudvärken är ganska mild till och med så jag är hyffsat nöjd. Känner mig hungrig nästan hela tiden bara. Kroppen skriker efter påfyllning av socker. I vanliga fall är det klokt att lyssna på sin kropp men nu måste jag ignorera den lite. 

Slutade en hel timma tidigare idag. Hade bara redovisning om åtgärdsprogram. På måndag är det omtenta för min del så min helg kommer bara bestå av plugg, plugg, plugg. Har dessutom två litteraturseminarium att skriva papers till, ytterligare lite åtgärdsprogram väntar på onsdag nästa vecka och ett enskilt arbete som jag inte riktigt har koll på ska skrivas. Men nu ska jag drömma mig bort med One Tree Hill en stund. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0