Snabbare än förväntat. :)

På min morgonpromenad idag gick jag till Knalleland, via Högskolan. Ville se hur lång tid det skulle ta för mig att gå till skolan så att jag vet hur jag ska ställa klockan nästa vecka. Hade räknat med att det skulle ta 40 minuter att gå till högskolan men var framme på 26 minuter. Inte illa! :) På 40 minuter däremot hann jag till Knalleland. Har införskaffat broddar till skorna så att jag slipper slå ihjäl mig och så köpte jag mig en pedometer, bara för skojs skull. :)

Det knepigaste med att få in dessa rutiner är att jag måste lära mig att inte förhandla med mig själv utan bara gå ut och göra det jag ska. Idag gick det utan problem, men jag tvivlar på att det blir lika lätt på tisdag morgon när jag måste upp hyffsat tidigt för att komma iväg till skolan. Då ska jag dessutom promenera hem efter skolan också. Men det ska nog bli bra det där. På måndag ska jag träna på gymet med min personliga tränare, blir spännande att se om jag kan röra mig överhuvudtaget på tisdag. ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0