Biggest loser!

Jag har aldrig direkt följt "biggest loser". Jag har sett ett avsnitt per säsong då och då men jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg att titta på saker på tv så att följa tv-serier när de faktiskt sänds på tv är för mig näst intill omöjligt. Det tycker jag dock är en bra egenskap. Jag skulle hata att känna mig tvungen att stanna hemma för att det är ett bra program på tv.

Anyhoo. Idag gick jag in och tittade på ett par avsnitt från allra första säsongen. Gillar inte riktigt programledaren där men i övrigt är det ett bra och intressant program. De gör det som jag vill åstadkomma. De lägger tvärt av med alla sötsaker, äter nyttig mat och tränar regelbundet. Eller ja, de tränar extremt mycket, men principen är densamma. Jag själv blir ganska peppad av att se hur de klarar sig. Tack vare programmet har de lite lättare förutsättningar än man har när man ska klara allt på egen hand men i grund och botten handlar det om att ge sig fan på att lyckas. Så om motivationen är i botten - gå in och titta på ett avsnitt därifrån. Det peppar mig i alla fall! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0